söndag 21 december 2014

Our joyful moments - week 47 to 50


 week 50

week 49

 week 48



Det blev ett längre blogguppehåll än planerat. Här kommer därför ett antal bilder från mitt och Allys projekt "Our joyful moments" på en gång. Mycket jul, lite sommar, härliga blommor, tända ljus och vintriga träd. På återseende innan jul!

I hadn't planned for being absent from the blog this long. Here are the photos from mine and Ally's photo project "Our joyful moments". Lot's of Christmas, little bit of summer, lovely flowers, lighten candles and winter trees. See you again before Christmas!

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora 22 december 2014 kl. 17:10  

Jag blir aldrig besviken när jag tittar in här, Karin. Du har en förmåga som få andra att fånga det vackra i det lilla.

Marina 22 december 2014 kl. 20:50  

Förstår inte hur du får till alla fina bilder. Jag är alltid lika imponerad, året runt.

Hoppas du får en skön julhelg!
Kram

Fröken Fräken 23 december 2014 kl. 11:07  

Åh, vilka härliga blombilder! Även om vissa är mer juliga så ger de mig ändå förhoppningar om en vår som kommer även nästa år!
En riktigt god jul till dig och tack för alla fina kommentarer hos mig under året!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP