måndag 10 februari 2014

Our joyful moments - week 6/52



I was ill most of the week and to cheer my self up I bought some flowers. Ally is sharing a macro of a gorgeous gum flower on her kitchen table. Have a wonderful Monday!

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week.

***

Efter att ha varit sjuk större delen av veckan muntrade jag upp mig själv med lite blommor. Ally delar med sig av en fin makrobild av en vacker blomma. Ha en fin måndag!

8 kommentarer:

Malin - Stjärnflocka 10 februari 2014 kl. 08:39  

Blommor är verkligen uppmuntrande!
Och dina bilder muntrar upp mig :)
Ha en riktigt fin dag!
Kram Malin

ally 10 februari 2014 kl. 10:27  

I love your styling so much
Hope you are feeling much better this week.
x

annelie_ua / blomsterochbakverk 10 februari 2014 kl. 11:24  

En så oerhört vacker bukett. Älskar det lite spretiga och samtidigt skira. Mycket vacker bild! Kram från mig och hoppas du får en frisk och fin vecka.

Lotta 8`) 10 februari 2014 kl. 14:41  

Usch då, har du varit sjuk :( Det är så typiskt för februari, då kommer virus och baktus farandes och greppar tag i oss. Många på jobbet är sjuka, men jag har "bara" dragit på mig en envis hosta.
Fin bukett och klart att blommor piggar upp :) och så är det dags för moodboard igen! Jag får ta det till helgen, kanske-kanske kan jag hitta något vårlikt :) Ha det bäst, kram ♥

tinajo 10 februari 2014 kl. 18:40  

Den där oranga blomman var ju för kul! :-)

Lina 11 februari 2014 kl. 16:26  

Å Karin! Dina bilder alltså!
Kanske borde prova köpa hem ett gäng blomster och hoppas på snabb tillfrisknad för denna sjukstuga. Kram!

Petra / Popetotrora 12 februari 2014 kl. 17:02  

Blommor muntrar alltid upp. Alltid!

Anneli - A'la Foto 13 februari 2014 kl. 23:51  

Fina bilder på fina blommor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP