söndag 27 januari 2013

Snow and a reminder



Våren känns väldigt avlägsen nu när snön har vräkt hela dagen. Häromveckan började jag sticka ett par vantar, kanske inte en så dum idé trots allt...om jag stickar på kanske jag till och med hinner använda dem i vinter.

Snart är det dags att lägga upp månadens moodboard. Den här gången kan ni "länka" era bidrag inne hos Åsa. Givetvis får ni gärna lämna en kommentar här också. Apropå moodboards verkar Fabriken köra med moodboard i slutet av månaden också. Det blir alltså moodboardx2 den kommande veckan. På återseende med andra ord!

Bidrag till Fabrikens söndagsbild.

***

The spring seems to be really far away - it has been snowing all day long here. Last week I started knitting (mittens) and I'm thinking that I might even get to wear them this winter.

It's soon time to publish another moodboard (feel free to join in!). Please visit my friend Åsa's blog to see all the different moodboards (from tomorrow/Monday). See you soon!

11 kommentarer:

Trädgården på Höjden... 27 januari 2013 kl. 21:33  

sitter just nu och är lite nöjd med att jag klarade av att få till det där med inlinkz :-) hoppas att du har haft en bra helg och lycka till med stickningen.
kram åsa

Petra / Popetotrora 27 januari 2013 kl. 21:35  

Ja, jag kosntaterade också precis att det blir moodboard times two i veckan. Sååå roligt för jag älskar moodboards, men också blir jag så pressad för man vill ju att det ska bli så bra och fint. :)

annixen. 27 januari 2013 kl. 22:01  

Vackra droppar, du är så duktig på att fånga stämning i dina bilder Karin!

Kul med moodboard-temat i veckan!

Anna/Rackarungar 27 januari 2013 kl. 22:09  

Ja du, Karin. Jag blir helt klart inspirerad utav dig. Så vackert. Vilka känsla.

Hoppas att du inte tar illa upp att vi också adderade återkommande moodboard i fabriken. Det är ju så kul med moodboards, visst kan man inte få för många?
Kram

Anonym 28 januari 2013 kl. 08:53  

wow vilken bild!
v.a.c.k.e.r

Valérie 28 januari 2013 kl. 20:26  

this is wonderful, Karin...

LissenTo 28 januari 2013 kl. 21:59  

Åh Karin vilken vacker bild.
Förtrollande fin!

Kram

Sabinas Foto 29 januari 2013 kl. 19:45  

Vilken stämningsfull och skön bild! Helt underbar!

Evα ♡ 29 januari 2013 kl. 20:30  

So beautiful ! ♡ Facebook.com/28thSeptemberPhotographie

Yvonne - Frl. Klein 30 januari 2013 kl. 07:37  

Ein wunderschönes Winterbild!

Alles liebe
Yvonne

Katy Noelle 5 februari 2013 kl. 01:54  

Gasp! This is absolutely beautiful, Karin! I just have to stop and say so...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP